Thursday 12 January 2012

finally..

huhu..budak tembam menaip sambil kemas baju masok dalam beg..yeay!!!!!esok blek johor.yup...FINALLY!! setelah berhempas pulas untuk final exam..start dari 4/1 aritu untuk subjek yang pertama sekali.. arab..huhu..ye..aku jawab ntah pape..sangat cuai..6/1 exam bi plok..so far ok la..next..9/1 aku exam tamadun @titas..huhu..yg nie subjek plg aku suka..fakta kan..juz kne hafal jew kan..pastu 11/1 kimia sains hayat..waa..yg nie section a alhamdulillah..section b..err..err..x tahu la nak cakap ape..tunggu jew la result t..lastly td petang aku exam biocalculus..huwahuwahuwa...sonok la..mat kan..tp ue la..risau cuai..haabis jew exam aku pun meng'sosial'kan diri..hehe..g lepak at dataran..konon nak tenangkan diri la lepas segala beban..jap ag ramai plak mamat2 motor at situ..huhu...last2 terpaksa la g cari port yg ag ok sket..bak kata kawan aku..'takut2 jap ag kitowang yg jadik minah rempit kang'..hehe..so..kitowang gerak dengan berjalan kaki ke McD plak..sampai2 ingat nak order mcflurry..jap ag mesin ie rosak plak..aiiisyh...mcm petanda jew..bak kata kawan aku..'tu namanya ie soh blek..pompuan tak elok keluar mlm2..',,hehe,,..nak buat camne kan???da desire giler rasa nak kuar amek udara at bandar ue..then..dalam kol 11.30 p.m kitowg pon sampi la kat hostel kitowang yang tercita tu!!?..hehe..ok..da..nak sambung kemas beg..sok pg2 nak blek johor da!..papai NILAI..papai  USIM..papai..:)..

No comments:

Post a Comment