Friday 8 June 2012

Ya Allah..berikanlah aku kekuatan..:')

hari ni..aku sedih lagi......
tapi aku tak menangis pun.....
sebab aku tahu ni semua perancangan Allah dan sebaik-baik perancang adalah ALLAH s.w.t....
Allah gantikan dia dengan sahabat2 aku dekat USIM yang selalu buat hari2 aku menjadi sangat indah......
selama ni dia lah yang selalu mengambil berat perihal aku..
tanya perkhabaran aku....study aku....penyakit aku...
tapi sekarang....
sahabat2 aku pulak yang lakukannya..dan ianya lebih awesome!:')
aku cuba untuk sibukkan hari2 aku dengan perkara2 yang selama ni aku tak sempat buat dengan sahabat2 aku....dan inilah perkara yang aku paling nampak ianya baik..
mungkin selama ni aku sibuk dengan handphone 24 hour........(walaupun mesej sekejap2 jew!)
tak hiraukan akhawati.......sedihkan..aku da bazirkan banyak masa2 yang bermanfaat.....terlalu lalai dalam hidup.......
.
.
.
.
sahabat...
bantulah aku...
aku ingin memberi yang terbaik untuk diriku dan juga bakal imamku...........
bantulah aku untuk menjaga ikhtilat ini..........
berilah aku nasihat2 yang akan membuatkan aku selalu sedar dan tak terkhayal....
aku takut jika perubahan ini hanya sekejap sahaja.....
iman aku lemah....:(
bantulah aku sahabat.....

DIDIKLAH AKU MENJADI WANITA SOLEHAH IDAMAN LELAKI SOLEH...:')


"Ya Allah..Sampaikanlah kerinduanku ini kepadanya(imamku)...sehingga aku menjadi kerinduannya"








 sincerely...akma zainal punya hati..:)




No comments:

Post a Comment